My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

fredag den 31. december 2010

Status: 2010



Sørme om det ikke endnu engang er blevet nytår og tid til (lige som alle andre) at gøre status over det forgangne år. Hermed får i Frk. Ns nytårstale.

2010 har for mit vedkommende været en højst besynderligt år. 
Det har været fyldt med udfordringer i form af praktik forløb og start på helt nyt kandidat studie, en utrolig spænende og inspirerende periode.

Året har desværre også budt på mange sorger, tror aldrig at jeg har kunne tilslutte mig udtrykket "en ulykke kommer sjældent alene" bedre end efter dette år.
Jeg har mistede mennesker som ikke bare betød meget for mig, men også for mange omkring mig, og jeg har mærket hvor meget sorg kan dræne på ens energi og lyst til livet. 

Jeg har lært hvordan kærlighed kan gøre mere ondt end noget andet  på jorden, og hvordan det kan få ens indre til at visne lige så hurtigt som en blomst der kun lever i et enkelt døgn. Men jeg har også lært at hvis man retter ryggen og beslutter sig til ikke at lade sorgen tag over, ja så kan blomsten vækkes til live igen og stille og roligt åbne sig på ny - langsomt men langt smukkere end før. 

2010 har dog også budt på glæde i form af små nye mennesker der har indtaget verden og mit hjerte, og tanken om at 2011 byder på flere af disse små, ja det bringer et smil frem hos mig. 

Puha I kan godt se at 2010 har været noget underligt noget ik? 
Det får mig helt til at gå i symbolsk overload, så inden det tager helt over så vil jeg da også gerne lige vende en anden stor glæde fra 2010, nemlig denne blog. 
Vores lille projekt som giver os både inspiration og udfording i hverdagen, og byder på nye oplevelser hele tiden. 

Tak til alle jer som har tilsluttet jer Frk. Jensens over det sidste år. Bloggen er jo stadig ung og vi har meget at lære om hvad der vil sige, for os, at blogge, men vi håber at I alle vil bliver hængende og dele 2011 med os. 
Husk at I altid er meget velkomne til at komme med ris og ros, så vi sammen kan gøre Frk. Jensens endnu mere spændende, både for jer og os. 

I aften skal damerne feste, som de to I ser på billedet her over, og jeg håber at aftenen bliver fyldt med serpentiner og ballade for jer alle. 

En virtuel high five skal I have her fra, og et ønske om et nyt år, der må bliver fyldt med massere glæde for os alle. 

Rigtig godt nytår 
Frk. N 

A very happy new years to all. Above a status of 2010 in Danish, sorry for that, but it is a bit to much to translate (Google translate might help you out if you find a need to know what 2010 has meant for me). 

4 kommentarer:

  1. Tusind tak Marianne og rigtig godt nytår til dig også:)

    SvarSlet
  2. Super smukt. Jeg har først lige læst det. Rigtig godt nytår piger :-) Glæder mig til fortsat at følge jer i 2011 :-)

    SvarSlet
  3. Også tak til dig Lullumut, og rigtig godt nytår og tak fordi du vil følge os i det nye år, vi glæder os også til det:)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails