My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

fredag den 10. december 2010

Royalty

Min søde moster har for nylig foræret mig disse fine skåle, med fine billeder der minder mig om Mozart eller Marie Antoinette.  

Skålene ligner nogle min mor havde da jeg var barn. Hun serverede altid jordbærgrød i dem og det står stadig som et meget klart billede for mig, og derfor betyder skålene også meget for mig. 

Jeg har fået fire skåle i hver sin farve og med hvert sit billede i bunden, og udover jordbær- og æblegrød, vil jeg bruge dem til Dronninge- og Kongemandler (ja der er lidt tema der ;)). 




My aunt gave me these bowls with royal decorations recently, I love the colors and pictures that reminds me of Mozart or Marie Antoinette. 


Frk. N  

3 kommentarer:

  1. Jeg har det lidt på samme måde med nogle skåle jeg har arvet af min bedstemor. De blev brugt til jorbær og jeg tænker så jeg tænker altid på hende når jeg bruger dem.

    SvarSlet
  2. Hvor er de labre. kan rigtig godt li', at de er i forskellige farver. Elsker når noget går i arv.

    SvarSlet
  3. Marianna P: Ja der er bare noget særligt over arvetøj med minder i, det er rart at blive mindet som særlige stunder når man bruger sine ting:)

    Lullumut: Ja er også ret pjattet med de forskellige farver, det gør dem lidt mere unikke :)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails