My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

onsdag den 8. december 2010

The wish list

Min ønskeliste i år er præget af, at jeg i høj grad bruger mine penge på tøj og sko, og ønsker jeg mig de mere praktiske ting til lejligheden til jul og fødselsdag. Desuden er det også meget lettere at sende folk i Inspiration eller Magasin efter et helt konkret ønske, end på jagt efter lige dét tørklæde fra Månestråle, i lige præcis dén farve, som jeg ønsker mig. Hvad ønsker I jer derude?  



























Spejlreflekskamera 



My wish list for christmas!



Frk. L

6 kommentarer:

  1. Min imaginære ønskeliste ser således ud og der har sneget sig nogle beklædningdele ind. Så den er nok snarere henvendt min kære mand, hehe... Og nårh ja, så har jeg allerede købt Stella McCartney trusserne som tidlig julegave til mig selv.

    Ellers ønsker jeg mig fotobøger af Richard Avedon eller Ellen Von Umverth.

    http://udtryk.wordpress.com/2010/11/07/all-i-want-for-christmas-is-you/

    SvarSlet
  2. Ha ha - det er altid godt at sikre sig mindste én af tingene på ønskelisten ved at købe den selv - det gør jeg også hvert år ;) Jeg er vild med Hortensiavasen fra Royal Copenhagen - måske man skulle tilføje den til listen...?!

    SvarSlet
  3. Hvor er det forresten en lækker blog du har Ann-Sophie :) Jeg er fuldstændig enig i både dit "lidt men godt"-princip og jeg går også selv målrettet efter outlets, udsalg osv. for at få SU'en til at række til så mange lækre fund som muligt.

    SvarSlet
  4. Ih ja, den skal da med! Den har stået på min ønskeliste siden sommer 2009, og noget siger mig at jeg heller ikke får den i år, hehe. Sidste påske havde Royal Copenhagen dog 25% på hele deres sortiment, vaserne deriblandt, så hvis det sker igen til næste år, så slår jeg straks til.

    Og tusind tak :) Jeg tror også, det er derfor, jeg blev tiltrukket af jeres blog, fordi I har samme fokus, som mig selv. Dejligt at følge med hos jer :)

    I øjeblikket er jeg splittet mellem at ville købe Aymara trøjen eller Abaco tasken. Decisions-decisions ;)

    SvarSlet
  5. Hvilket dilamma! Jeg tror jeg ville gå efter tasken (det er jo virkelig billigt) og så krydse finger for at du kan få trøjen på udsalg i januar :)

    SvarSlet
  6. Good point - åh, tænke-tænke!

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails