My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

torsdag den 16. december 2010

Questions?

Der er kommet rigtig mange nye læsere til her på det sidste, hvilket vi simpelthen er så glade for - Velkommen til og mange tak fordi I sådan vil følge vores liv og tanker.

Vi tænkte at alle jer nye læsere (og I gamle selvfølgelig) måske kunne have nogle spørgsmål som I ikke føler I får svar på i vores indlæg.

Derfor har vi besluttet at lave en lille spørgerunde, hvor I kan spørge om (næsten) alt mellem himmel og jord. Skriv jeres spørgsmål som en kommentar til dette indlæg inden den 22. december og så skal vi svare på bedste maner.

Jeg undskylder lige for det lidt sære billede, men det er svært ind i mellem at tage selvportræt;) 

Since we have had a lot of new readers within the last month we thought it was time for a little round of question and answer, so drop your questions in a comment if you have any before December 22. and we will try to answer the best we can. 


Frk. Jensen

4 kommentarer:

  1. Hej.

    Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor I kender hinanden fra og hvorfor i valgte at blogge sammen?

    Hilsen Sofie.

    SvarSlet
  2. Hej,
    Det kunne jeg også godt:)
    Så ville jeg spørge om, hvad jeres ambitioner er med denne blog?
    Den er rigtig fin forresten;)

    SvarSlet
  3. hvad er jeres bedste tip - altså hvilket tøjsæt virker bare for jer??
    Tak for en inspirerende blog

    SvarSlet
  4. HVIS jeg kan nå det ;-) vil jeg gerne høre lidt om jeres uddannelser. Altså hvad har I lavet ind til nu og hvad er jeres ambitioner for fremtiden.

    Hvor store er jeres shoppebudgetter? Hvad er jeres ultimative drømmekøb?

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails