My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

torsdag den 30. december 2010

Todays outfit: Winter sale shopping

I dag har den stået på udsalgsshopping for damerne og derfor var jeg da også pakket ind mange tusind lag tøj. 

Her er jeg iført min dejlige vinterfrakke fra Tiger of Sweden, mit kæmpe vintage hækledesjal som fungerer super som halstørklæde, og mit dejlige sjal fra H&M som virkelige er godt til at holde varmen.

Lige nu bruger jeg mine læderstøvler fra Vagabond som jeg har fået customized hos skomageren, som vinterstøvler, men de er godt nok ikke meget bevendt i denne kulde. 

Et par ordentlige vinterstøvler har jeg haft utrolige problemer med at finde, simpelthen fordi jeg er mega kræsen, men faktisk har jeg fundet et spændende par på nettet, også endda på udsalg. Glæder mig meget til at de kommer, kan I gætte hvor de er fra?

Jeg er faktisk ellers ikke så god til udsalg som Frk. L. Jeg kan enten ikke finde noget som helst eller også så køber jeg noget jeg ikke har brug for. Jeg bliver stresset af de mange mennesker og de voldsome prisnedsættelser på alskens ragelse, og overser derfor ofte guldet. 
Så er jeg bedre til lagersalg, hvor man kun skal overskue et enkelt mærke eller to, og så ellers bare lede efter favoritterne.  
I dag har jeg dog fundet et par ting, hvilket I nok også kan se på antallet af poser. Mine fund får I mere at høre om når de bliver taget i brug. 




It is so horrible cold these days in Denmark, and I have to wear a 1000 lays to keep warm doing sale shopping. 


Frk. N  

4 kommentarer:

  1. Du er meget fin i dit vintertøj:)

    Godt nytår!

    SvarSlet
  2. Har det som dig med udsalg, men i år har jeg faktisk været god til det:-)

    SvarSlet
  3. Copenhagen Photos: Mange tak og i lige måde:)

    Marianne P: Ja udsalg er svært, men kan se at du har fundet lidt godt, glæder mig til at se hvad der er i poserne;)

    SvarSlet
  4. Glæder mig til at se, hvad du har fundet - jeg leder stadig :-)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails