My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

onsdag den 15. december 2010

Winter beauty essentials

Av jeg er en dårlig blogger i disse dage, det må I virkelig undskylde, er bare lagt ned af eksamen og arbejde for tiden. Puha det er godt det snart er jul, så man bare kan ligger på sofaen og spise god mad, og se film og næsten glemme at januar og eksamen er lige om hjørnet.

Nå men i dag arbejder jeg hjemme med noget research, og tænkte at jeg derfor godt liiiige kunne holde en kort pause og fortælle lidt om mine vinter skønhedsredninger.

Jeg lider af typisk skandinavisk tør hud, der mildesttalt hader det kolde vintervejr og -vind vi har lige nu. Heldigvis findes der masser af produkter, der kan hjælpe lidt i hverdagen, så jeg ikke bliver en helt indtørret rosin.





Jeg er fornylig blevet helt forelsket i Kiehl's Ultra Facial Cleanser, som indeholder masser af fugtgivende ingredienser, der sørger for huden ikke tørrer helt ud når du renser den. Den er ekstremt drøj i brug (cirka en klar på størrelse med en 25 øre er rigeligt til at fjerne både øjen make-up og rense ansigt og hals).
Ellers bruger jeg Iris dagcreme fra Weleda som også giver ekstra fugt, og på kroppen bruger jeg Dermas bodylotion, der fugter godt og samtidigt er både parfume og parabene fri.

Til mine hænder, der hurtigt kommer til at ligne skindet på en krokodille taske, bruger jeg en god gammel klassiker nemlig kopattesalve. Jeg har prøvet utallige cremer til hænderne, men denne er en evig redning, som også snildt kan bruges til tørre knæ og albuer.

Sidst er det jo også vigtig at holde læberne bløde og kyssevenlige, så her bruger jeg EOS fine lille økologiske læbepomade med mint som virkelige fugter og frisker op.

Hvad siger I der ude? Hvilke redningsprodukter bruger I? Kunne godt bruge anbefalinger til f.eks. tørt hår...

I suffer form typical scandinavian dry skin, which is not fond of the extremely cold weather that we are having in Denmark right now. Fortunately there is a lot of products out there that can lent me a helping hand so I don't end up looking like a crocodile or raisin.
Everyday I use Kiehl's Ultra Facial Cleanser, Weleda's moisturizer, bodylotion from the Danish brand Derma, a nice thick hand lotion and lip balm from EOS with mint in it.      


Frk. N




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails