My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

tirsdag den 7. december 2010

Dress for the christmas party

I fredags skulle jeg have været til julehygge hos min veninde, men i stedet endte jeg med at ligge alene hjemme med sygdom og dertilhørende selvynk. Det var mildt sagt en virkelig ærgerlig aften, men i det mindste fandt jeg min kjole til julefrokost på mit arbejde på fredag.
Jeg har kigget på den længe og overvejet den næsten lige så længe, men i fredags kunne jeg pludselig få den til en rigtig god pris (den var sat ned med næsten 80%), og så må man jo slå til! Og når man oven i købet ligger og har ondt af sig selv, og hellere ville være ude og lave ballade, så kan man jo let forfalde til lidt terapishopping ;)

Kjolen er fra Bllack Noir, og jeg har fundet den hos So Last Season. Jeg har allerede modellen med lange ærmer og bådudskæring - og jeg ELSKER den. Kjolen har længe været sat rigtig meget ned, men jeg har alligevel været i tvivl om hvor vidt jeg virkelig kunne retfærdiggære at tilføre endnu en sort kjole til gardaroben. I fredags var den så pludselig sat ekstra ned i forbindelse med So Last Seasons julekalender, og så måtte jeg altså slå til. I dag lå den så i postkassen, og den passer perfekt! Hvor heldig har man lige lov til at være?!






Kjolen er både fin på arbejde og på studiet med en cardigan eller jakke over og til drinks i byen - og så er den naturligvis perfekt til julefrokost på fredag! Hvad regner I derude med at tage på til næste julefrokost?


I just received this classic black dress with a twist, and it is perfect for this weekends christmas party! 


Frk. L



4 kommentarer:

  1. Den er rigtig lækker. Rigtig godt fund til prisen. Især hvis du allerede er glad for den med lange ærmer. Jamen jeg har allerede været til julefrokost, og jeg skal desværre ikke til flere i år. Den med veninderne er blevet aflyst. Men jeg var i sort og blonder :-)

    SvarSlet
  2. Tusind tak. Ja, jeg synes, at det er et rigtig godt køb!
    Det var da trist at tøsejulefrokosten er blevet aflyst! Men sort og blonder lyder lige som noget for mig ;)

    SvarSlet
  3. Rigtig lækker kjole. Var til julefrokost i fredags og havde min nye sorte ruskindskjole med frynser. Desværre havde den så meget overskudsfarge at jeg havde sorte fingre i flere dage:-)

    SvarSlet
  4. Ej hvor uheldigt - men den lyder godt nok som en lækker kjole! Kan ikke umiddelbart se billeder på din blog - er det bare mig eller...? Vil rigtig gerne se den :)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails