My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

fredag den 3. december 2010

The green boost

Jeg starter hver morgen med en teske økologisk wheat grass blandet op i et glas æblemost. Wheat grass  er utrolig sundt, og understøtter naturligt kroppens evne til at udrense sig selv på grund af det høje indhold af klorofyl. Desuden er det fyldt med masser af vitaminer, mineraler, aminosyrer, proteiner og antioxidanter - alt i alt et rigtig godt supplement til en sund hverdag. Jeg bruger wheat grass fra Pukka, som jeg køber i den lokale helsekost, og hvis bare man bruger en lille skefuld hver dag, holder et glas rigtig længe. Wheat grass er også super i en smoothie, og gør en klassisk frugtsmoothie endnu sundere.








I start every morning with a spoonful wheat grass in a glass of apple juice. Wheat grass is healthy and makes a classical fruit smoothie even healthier. 


Frk. L 

7 kommentarer:

  1. Den ser da godt nok lidt giftig ud den grønne farve. Men det lyder super!(-:

    xxAnna
    http://onlybelieveonit.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Det lyder meget sundt og fornuftig og noget jeg burde prøve. Smager det godt?

    SvarSlet
  3. Ha ha - godt er vist et stærkt ord, men det smager fint, så længe det blandes op i æblejuice (evt. også med lidt is). I en smoothie kan det ikke smages :)

    SvarSlet
  4. Det er en rigtig lækker blog du har Anna, den skal jeg vist holde øje med i fremtiden ;)

    SvarSlet
  5. Det må prøves :-) Jeg smagte det på Sund Livsstils messen i Forum, og det var ikke så "slemt", som jeg havde regnet med. Altså sådan et shot. Men jeg vidste godt nok ikke, at man kunne købe et glas til hjemmebrug. Meget praktisk :-)

    SvarSlet
  6. Var lige forbi helse butikken idag og har købt mig et glas.. Det smager slet ikke så slem som jeg troede.. Ihh hvor føler jeg mig sundt nu :)

    Tak for tippet..

    SvarSlet
  7. Det var da så lidt ;) Det er skønt, at der er nogen derude, som kan bruge det vi går og pusler med!

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails