My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

torsdag den 9. december 2010

Christmas decoration

I har jo allerede set Frk. Ls fine adventskrans, og nu får I så en lille billedemontage over hvordan jeg har juleindrettet mig i min lille hule på 1.sal. 

Jeg kan godt lide klassisk julepynt som julehjerter, flag, kagemænd og heste og små englefjer, men jeg er nu glad for ind i mellem at vælge de alternative versioner i andre farver, som de lyserøde julestjerner og lilla julekugler og bånd. 

Og så kan jeg selvfølgelig også lide at fylde hulen med masser af stearinlys, der kan varme lidt, når vi nu er begravet i snedyner.  

Hvordan har I julepyntet i jeres små hjem?  








I have decorated my home for christmas - I like the classics with a twist. How do you decorate your home for christmas? 

Frk. N 


2 kommentarer:

  1. Jeg synes det er så hyggeligt at se julepyntede hjem! Og så er jeg selv glad for at have hyacinter stående og blomstre i stuen! :)

    SvarSlet
  2. Ja også jeg, de dufter dejligt og så er det hyggeligt med lidt blomster når alt ellers er dækket af sne:)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails