My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

søndag den 19. december 2010

Wonderful London

Så er jeg landet i København igen, og selvom vi endte med en lille forsinkelse på næsten 6 (!!!) timer i lufthavnen, så havde vi en en rigtig skøn tur. Jeg var afsted med min dejlige søster, og da vi har været i London sammen flere gange tidligere, gik denne tur med bare at slappe af, spise god mad og forsøge at indfange noget julestemning i den skønne by. 
Nu er fire dage jo ikke i nærheden af at være nok til at nå hele byen rundt, men jeg synes alligevel, at vi fandt nogle rigtig charmerende steder, og dem skal der nok komme mere om senere. Lige nu må I nøjes med lidt stemningsbilleder fra den dejlige by. 
















I just came home from beautiful London. I'll get back on tips and recommendations on the city, but for now you can just enjoy wonderful London in pictures. 


Frk. L

2 kommentarer:

  1. Det ser også virkelig dejligt ud :-) Var der en uge i september sidste år på sommerferie, men jeg kunne nu sagtens have brugt længere tid der. Ærgeligt I var forsinkede 6 timer :-( Glæder mig til at se flere billeder :-)

    SvarSlet
  2. Det er en skøn by - og så vidt jeg kan forstå var vi faktisk heldige "kun" at være 6 timer forsinkede. Min veninden som bor i London har i hvert fald store problemer med at komme hjem lige nu.

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails