My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

torsdag den 9. december 2010

What you wish is what you get?

Ligesom Frk. L vil jeg da også gerne dele lidt af min ønskeliste. 

Min ønskeliste indeholder sådan nogle ret kedelige ting som stavblender og bagesten (kedelige i den forstand at de er kedelige at kigge på), men der er dog også en del mere pigede ting som præger listen.   

Fra øverste venstre hjørne: Chanel neglelak Rose Confidentiel 491, "Din" kop fra Darkling (har allerede "Min"), Vintage Vogue plakat, Miss Eyman ørestik fra Line&Jo, Cardigan fra Lovechild 1979.  


Here is some of my wishes for christmas. 


Frk. N

3 kommentarer:

  1. Det er meget fint, at der er farvekordination i din ønskeliste;) Det er gennemtænkt!

    SvarSlet
  2. Den neglelak er også på min ønskeliste :-) Lækker cardigan og ørestik i øvrigt :-)

    SvarSlet
  3. Copenhagen Photos: Heheh ja hvad kan jeg sige? jeg kan godt lide lyserød;)

    Og Lullumut ja den neglelak den er jeg helt tosset med og ja også de andre ting, er nok bare en pige-pige når det kommer til sådan nogle ting:)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails