My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

søndag den 12. december 2010

LONDON BABY!

I morgen tager min kære søster og jeg til London, hvor vi skal julehygge, shoppe og naturligvis i teatret! Jeg glæder mig helt vildt til at komme afsted, og trænger virkelig til en lille pause fra den travle hverdag. Jeg efterlader jer trygt i frk. N's kyndige hænder, og vender stærkt tilbage på fredag. See you on the other side!





I'm going to London tomorrow to enjoy some christmas shopping, culture and good food - see you on the other side!




Frk. L 

4 kommentarer:

  1. Årh hvor hyggeligt :-) God tur og hyg nu rigtig godt med din søster :-) Glæder mig til at se billeder og læse om turen :-)

    SvarSlet
  2. God tur, darling! Vi ses den 23... <3

    SvarSlet
  3. Tusind tak alle tre - det er altså så hyggeligt at der er nogen derude, der følger med :) Jeg landede i nat og var først hjemme kl. 3.30 på grund af snekaos, så lige nu prøver jeg bare at holde tungen lige i munden og drikke masser af kaffe, så jeg kan holde øjnene åbne på arbejdet. Billeder, tips og info følger snarest ;)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails