My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

søndag den 5. december 2010

Christmas Wedding

I går blev min kære barndomsveninde S gift, ved et meget, meget romantisk og dejligt julebryllup. Jeg tudede selvfølgelig (det skal man altså) i kirken, men også mange gange af grin under festen, da der jo altid kommer interessante og underholdende historier frem til sådan en fest.

Endnu engang vil jeg ønske S og T et stort tillykke her fra, I to har skudt papegøjen, da I fandt hinanden. 

Et bryllup kræver jo heldigvis også kjole og stilletter, men siden det jo står på pakke indkøb i hele december var der ikke lige plads i budgettet til den store nye bryllupsinvestering. Til gengæld kom en klassiker frem, nemlig brokadekjolen fra H&M, som I også har set før. Tilsat mine elskede genbrugsstilletter, vintage læderjakke og Frk. Ls fine clutch (tak for lån;) ) var jeg klar til fest. 

Billederne er taget i nat da jeg kom hjem fra festen (typisk mig ikke at have tid til det inden jeg skal ud af døren) og selvom dansetrolden og jeg troede, at billederne var blevet super, ja så kan mængden af rødvin indtaget i løbet af aftenen vist godt detekteres. 





My dear old friend S got married at a very romantic christmas wedding yesterday. This was my out fit for the party. 

Frk. N

6 kommentarer:

  1. Hvor er du smuk :-) Elsker den kjole. Dit hår sidder også skønt. Hvad er det for nogle skokasser ovenpå skabet, hva hva hva? :o)

    SvarSlet
  2. Ihh tak, får da helt røde kinder:) Elsker også den kjole, det var virkelig et kup. Håret kan jeg takke en veninde får at have sat, har slet ikke styr over min lange manke selv:)

    Nååå ja sko'ene har jeg da vidst aldrig vist frem, det vil jeg da lige vende tilbage til i et indlæg snarligt;)

    SvarSlet
  3. Hvor er du bare fin søde - jeg er også helt vild med håret ;)

    SvarSlet
  4. Hvor ser du skøn ud - og lækkert bryllupsoutfit! Er vild med billedet, hvor du har tasken foran ansigtet! Det ligner noget, der er taget ud af et magasin! *SS*
    /Maria

    SvarSlet
  5. Hej Maria
    Mange tak for roserne. Billedet med tasken er ellers taget i en meget fjollet stund, men er nu også blevet ret godt tilfreds med det:)

    Og velkommen til forresten - det er en meget fin blog du også selv har :)

    SvarSlet
  6. Hehe, det var skam så lidt!
    Synes bare, at det var meget stilet (selvom det er fjollet)... *SS*

    Og jo tak, glæder mig til at følge din blog fremover!
    Og tak for de søde ord!
    Knus fra Maria.

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails