My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

onsdag den 29. december 2010

Christmas montage

Jeg ved det godt julen egentlig er slut og det hænger nok også flere af os lidt ud af halsen efterhånden, men siden jeg i de sidste mange dage har været krøbet helt i julehi sammen med dansetrolden, ja så har jeg først nu fået taget mig sammen til at kigge mine billeder igennem og lave en lille montage til jer.

Så her er det sidste julepynt osv. I nok ser på bloggen fra i år, så nyd det, for der er jo lang tid til næste år som Mc Einer så rigtigt siger der ;)

Forresten så har vi ikke glemt spørgerunden, vi skal bare liiiigge finde en dag hvor vi kan sætte os ned og få kigget jeres spørgsmål igennem, så der er tid endnu hvis nogen af jer er ved at brænde inde med noget.












I have been in hibernation for the last couple of days, and is there fore a little late with my christmas pictures, but here you go, I promise it will be the last christmas decoration photo from my hand this year.

Frk. N

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails