My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

søndag den 30. januar 2011

Fashion week must sees


Så bryder vi lige radiostilheden her hen over weekenden og undskylder blog fraværet.
Weekenden har stået på et udsalgskup (bliver vist frem i løbet af ugen), spilleaften (inkl. oprydning efter en aften med 8 mennesker og omkring 11 flaske rødvin) samt en træt dag i dag med VM opvarmning (og finale kamp) og sløvhed på sofaen.
Er desværre ved at blive småsyg lige nu, hvilket virkelig er et dårlig tidspunkt, når der nu kun er få dage til Fashion Week. Heldigvis giver det lidt tid til at forbedrede mig og tænke over hvem jeg skal holde øje med ved den kommende uges modeorgie.

Jeg har selvfølgelig et par designere jeg ser vil holde lidt ekstra øje med når modeshowsene går i gang.

Blandt andet vil jeg være opmærksom på Wackerhaus, som tidligere har leveret nogle meget smukke kollektioner med bløde farver og smukke snit i dejlige stoffer.





Også Peter Jensen ser jeg frem til at lure på, for hans brug af farver og finurlige detaljer har altid fasineret mig. Jeg husker hvordan jeg allerede i syvende klasse forelskede mig en blå girafkjole fra den dengang helt nye designer.



Sidst er der Noir som altid leverer en fortryllende og drømmende kollektion der er så klassisk at den kan bruges igen og igen.




I am looking forward to Copenhagen Fashion Week next week. Especially Wackhaus, Peter Jensen and Noir are some of my must sees.

Frk. N

3 kommentarer:

  1. Du skal ikke undskylde for stilheden :-) Jeg vil glæde mig til at se dine udsalgsfund :-)

    SvarSlet
  2. Jeg ligger også syg i dag og prøver at arbejde lidt, men blogs virker mere helbredende end arbejdet :-)

    God bedring

    SvarSlet
  3. Mange tak for jeres overbærenhed og ønsker om bedre helbred. Er desværre ikke kommet helt oven vandene endnu men håber at en dag mere i sengen kan få mig klar til modeugen. Så skal I få udsalgsfund og meget mere at se, skal endda se om det "nye" hår kan blive vist frem;)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails