My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

tirsdag den 1. februar 2011

Copenhagen Fashion Week warm up competition


Vi glæder os til modeugen her hos Frk. Jensen, og derfor er vi også meget glade for at vi i ventetiden kan afholde en vaskeægte modekonkurrence.

Vi har nemlig indgået et samarbejde med det danske modemagasin Cover, som vi mener står for noget af det aller bedste modejournalistik i Danmark.

Cover er ikke bare et magasin men også en af Danmarks største modeplatforme via. sitet Cover.dk, der i den kommende uge vil holde jer løbende opdateret med alt godt fra modeugen, hvilket vi selvfølgelig også vil forsøge at gøre ;)


Vi udlodder i anledningen af CFW et halvt års abonnement på Cover, startende fra 31. marts 2011. 

Alt hvad du skal gøre for at deltage er at melde sig som fast læser her på bloggen (hvis du da ikke allerede er det) via. Google Friend Connect (enten via linket eller i menuen i højre side af bloggen) og så ellers skrive en kommentar til dette indlæg om hvad du glæder dig aller mest til ved modeugen.

Så trækker vi lod mellem alle deltagerene på søndag, og vinderen får direkte besked via. mail. 

Vi håber at I synes lige så godt om lidt konkurrence som vi gør:)

This is a competition for our danish readers, where they can win six issues of the danish fashion magazine Cover

Frk. Jensen 

11 kommentarer:

  1. Jeg tror, der har sneget sig en lille tastefejl ind i linje 5. Det er vel ikke i anledning af Center for Fleksibel Voksenuddannelse, at I udlodder et halvt års abonnement på Cover.

    Held og lykke med modeugen.

    SvarSlet
  2. Det er rart at vide at vi har opmærksomme læsere. Fejlen er nu rettet, for det er selvfølgelig i anledning af CFW (Copenhagen Fashion Week) at vi har en denne lille konkurrence:)

    SvarSlet
  3. Sådan - smart at man kan blive google-læser, når nu man ikke er på bloglovin, men bruger sin Google reader i stedet :-)

    Og undskyld jeg spammer jer i disse dage, men det er kedeligt at ligge syg.

    Jeg glæder mig til at se, hvad Stine Goya viser frem, da hendes stil tit bliver dominerende for tidens trends og high street mærkerne ofte fortolker den på bedste vis, og dermed bliver det tilgængeligt for os andre :-)
    Måske er det i år, jeg skulle købe mit første Stine Goya item, selvom hendes stil er bedst til høje slanke piger, som hende og ikke mine 164 cm ;-)

    Derud over glæder jeg mig til at se, hvad multikunstneren Henrik Vibskov har skabt, og By Malene Birger og Baum und Pferdgarten meget brugbare kollektioner. Men kommer til at savne en af mine yndlingsdesignerne nemlig Designers Remix, som ikke afholder show i DK i år?!

    Men mest af alt glæder jeg mig til at følge "ugen" på DR2, som en af de dødelige uden invitationer, og måske droppe forbi en butik eller to på vej hjem fra arbejde (når jeg er rask igen) og få et glas bobler og for et kort sekund føle mig lidt som en fashionista

    SvarSlet
  4. Jeg glæder mig til Street Style fotoer af alle de seje fashionista'er :)

    SvarSlet
  5. Jeg glæder mig som Laura meget til at overhovedet kunne følge med på TV :) Især bliver det spændende at se og høre om Wood Wood, Karen by Simonsen og Henrik Vibskov!
    Fed blog, al mulig held og lykke frem over :)

    SvarSlet
  6. Ihh det er dejligt at se så mange deltagere allerede, husk dog lige at vi skal kunne få adgang til jeres profiler (hvor der kan sendes mail til) for at kunne giv vinderen svar på søndag ;) (Og at I skal være faste læsere også ;) )

    SvarSlet
  7. Fedt med en konkurrence :-) Og jeg elsker både magasiner og Cover = win win :-)

    Jamen lige pt. glæder jeg mig til at skulle til en mode-fest på lørdag :-) Og ellers glæder jeg mig bare til at se, hvad bloggerne, de kendte mv. har på til modeugen :-) Nok egentlig mere det, end hvad de viser frem på catwalken :-) Synes ofte jeg har så svært ved at forholde mig til showpieces. Det skal ses irl og prøves :-)

    SvarSlet
  8. Hej Frk. Jensens.

    Så lykkedes det mig vidst at blive fast læser.

    Hvad jeg glæder mig til ved modeugen, er alle de gamle kollegaer jeg skal møde - som jeg måtte rejse fra da jeg flyttede her til København.
    Jeg glæder mig til at se hvad alle har på, hvad folk dufter af og se hvad de spiser og snakker om i år.
    Er det kommercielt eller vildere i år? Hvilke printtendenser kombineres der med det ellers enkle/ basic tøj.?
    I wonder.
    Det er som en slags lille karneval og byfest - just for a while.
    Inspiration, glæder, nysgerrighed og blive fyldt op af indtryk.
    Det er det jeg vil tage med mig hjem :)

    Tak for at inspirere og åbne dørene op for en ny spændende blog!

    / Tania

    SvarSlet
  9. Så blev jeg også fast læser på google. Jeg pjeler ellers at følge med via. Bloglovin, men nu følger jeg jer altså begge steder.

    Jeg glæder mig selvfølgelig til at se hvad der er på catwalken hos de forskellige designere. Ellers glæder jeg mig bare til at se hvad folk har på, og hvad der er i de forskellige goodiebags.

    I år må jeg dog nøjes med at føjle med på diverse blogs og i medierne, da jeg ikke har været hurtigt nok ude og skaffet billetter til diverse arrangementer.. Hvad med jer? Hvad skal i her til CFW?

    Ih, hvor jeg dog håber at jeg vinder et abbonement på mit yndlingsblad (!)

    xx Kirijo

    SvarSlet
  10. Hov jeg mener selvfølgelig *følge*

    SvarSlet
  11. Lækker præmie - jeg skal følge modeugen hjemme foran sofaen, mens jeg lige kommer op i gear efter en omgang influenza. Det er vist hvad det kan bliver til, når jeg får fri fra arbejde.

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails