My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

torsdag den 17. februar 2011

Dream come true: Biker jacket

Som jeg nævnte i et indlæg fornylig så har jeg gjort mig et fantastisk udsalgskup - men som den glemsome blogger jeg desværre nogen gange er, så har jeg (endnu engang) glemt at vise mit kup frem, men her kommer det.

Jeg fandt nemlig denne helt fantastiske biker læderjakke fra Nué Notes, hos Nué selv første dag på deres udsalg, og var simpelthen nødt til at slå til med det samme.
Jeg er totalt afhængig af læderjakker og de to jeg har i forvejen bliver flittigt brugt, men lige netop en jakke i denne stil, ja den stod jeg altså og manglede.

Jakken var sat 40 % ned, et nedslag jeg normalt ikke ville have syntes var så meget, men når startpris er 2800 kr., ja så sparer man altså en del med 40 %.

Jeg kan kun sige at jeg er glad for mit køb, jakken har nemlig hængt på mig stort set hver dag siden den blev tilføjet i garderoben, både over kjoler og toppe, skjorter og strik fungerer den genialt, og så elsker jeg altså at læder kun bliver lækre med tiden.

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


I got this amazing leather jacket on sale recently, and it has been a part of almost every outfit I've worn ever since - I absolutely love it. 


Frk. N

4 kommentarer:

  1. Tak, det synes jeg virkelig også;)

    SvarSlet
  2. Skøn blog!
    - Caroline.

    www.carolineskovjohansen.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Jamen mange tak Caroline, så må du da endelig hænge på;)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails