My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

tirsdag den 15. februar 2011

New in: Pink love

Under en lidt for kedelig forelæsning i sidste uge, viste min kære veninde H mig denne skjorte fra svenske Lindex på nettet. Jeg var, lige som hende, helt solgt og der gik da heller ikke lang tid før den var røget direkte i den virtuelle indkøbskurv og afsted hjem til os.

Skjorten er i den yndigste gammelrosa nuance, hvilket opvejer for at den er en smule gennemsigtig. Jeg vil bruge den både til hverdag og fest; over en top men pencil skirt og flade støvler eller over en fin blonde bh, med jeans og tårnhøje stilletter.   

Jeg har forresten aldrig haft et problem med at mine veninder og jeg har det samme tøj (dette er f.eks. tilfældet for mange af de ting der hænger i mit og Frk. Ls garderobeskab) for lige meget hvor meget ens tøjet er, ja så bruger vi det alligevel altid meget forskelligt. 
Hvad siger I der ude, vil I helst have et stykke tøj "for jer selv" eller deler I også elskede garderobe dobbealtgængere med veninderne?  


Photobucket


Photobucket


Photobucket

My new pink love - a shirt from the Swedish brand Lindex. 

Frk. N

3 kommentarer:

  1. Uh, jeg kan godt forstå, I er faldet for den. Den er godt nok fin og lækker. Glæder mig til at se et outfit med den på :-) Jeg skal selv til Sverige snart og glæder mig til at lure i Lindex. Måske jeg kommer hjem med selvsamme skjorte ;-)

    Jeg tror, jeg havde et stort problem med det, da jeg var yngre. For der havde man ikke så meget tøj, så der havde man det jo ofte på og kopierede hinanden meget. Vi gjorde i hvert fald. Men igen, det er jo et kompliment. Og i dag rører det mig slet ikke, fordi vi er blevet så voksne og individuelle.

    SvarSlet
  2. Sjovt indlæg, der prikker til en af de syv dødsynder nemlig midsundelse :-)

    Der gør intet, hvis min søster (hvor vi ligner hinanden i vores højde og drøjde) køber det samme, men når min smukke, høje og tynde veninde har det samme på som mig, så bliver jeg nogen gange presset, og føler mig som en lille lavstamme lady i selskab med en gazelle - jeg er et dårligt menneske ;-)

    SvarSlet
  3. Lullumut: Ja smut endelig forbi en Lindex, de har faktisk en del ting som er værd at kigge nærmere på til en god pris.

    Til dig og Laura så kan jeg godt følge jeres begges overvejelser omkring det der med at have det samme tøj.

    Som du kan se Laura så er Frk. L en del højere end jeg, så tøjet sidder også meget forskelligt på os, men det synes jeg nu som oftes er en fordel, for så er vi da ikke helt og aldeles ens;)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails