My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

mandag den 7. februar 2011

Jeans, chinos, trousers, slacks, pants...

Jeg skal være den første til at indrømme, at mit klædeskab ikke lider under nogen væsentlige mangler. Faktisk ville de fleste nok mene, at skabet bugner - og skal jeg være helt ærlig, så mangler jeg nok ikke noget akut. Men der er alligevel ét punkt, hvor tøjsamlingen langt fra udmærker sig: Jeans, chinos, slacks ...you name it - jeg har dem sandsynligvis ikke.

Grunden er, at der er få ting, som jeg hader lige så meget som at købe bukser. Det er ALTID besværligt, og de sidder altid lidt mærkeligt og irriterende. Og når man så endelig har fundet et mærke og en model, som bare sidder, så ændrer de selvfølgelig lige lidt på modellen - just my luck!

I hvert fald har jeg (måske lidt for) længe gået rundt i de samme 2-3 par jeans, og nu har jeg altså besluttet mig for, at jeg vil tage kampen op, og finde i hvert fald ét par jeans og rigtig gerne også et par slacks, som sidder godt. Jeg har spurgt lidt rundt, og konklusionen er, at jeg skal en tur forbi Won Hundred for at se på jeans og Filippa K for at se på slacks, og så krydser jeg bare fingre for, at jeg kan finde nogen der sidder ordentligt.



God længde og farve - og perfekt på arbejdet.





Højtaljede - og så alligevel ikke SÅ højtaljede, god farve og så minder de i modellen om mine gamle yndlingsjeans. 



Hvis der er nogen derude, der har gode, råd så tager jeg meget gerne imod!



Frk. L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails