My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

mandag den 14. februar 2011

A walk in the winter sun

I lørdags gik jeg og Dansetrolden en lang tur i det fine solskinsvejr. Selvom solen skinnede var blæsten rimelig kold, så endnu engang blev det til dagens billeder af mange, mange lag tøj - men med solbriller :)

Turen gik over Nørrebro og blandt andet forbi den fine lille falafel/shawarma biks Ahaa ved Blågårdsplads, der blandt andet sælger dejlig hjemmelavede falafel i gode brød (også hjemmegjort) med masser af grøntsager til en flad 29 krone, det kan virkelig anbefales.  


Photobucket


Photobucket


Photobucket
Frakke (anno 2008 med nye knapper) og handsker fra H&M, Dansetroldens hjemmestrikkede sweater fra mormor, jeans fra Cheap Monday, støvler fra Sorel og Rayban solbriller.  

A walk in the winter sun in Copenhagen.

Frk. N

7 kommentarer:

  1. kan du holde varmen? Jeg tror, jeg må finde varme støvler :-) Hvem er dansetrolden?

    SvarSlet
  2. Dine nye Sorel støvler ser endnu bedre ud "I action" end jeg havde regnet med - de ser ikke spor klodsede ud og har en rigtig pæn farve;)
    I like!
    Kan du huske hvad modellen hed?

    SvarSlet
  3. Laura jeg har en meget tyk trøje på under frakken, så det gik fint med at holde varmen. Dansetrolden er min kæreste, han er meget glad for at danse for fuld hamer når vi er ude, der af tilnavnet ;)

    Anonym: Jo tak for den søde kommentar:) støvlerne er nemlig lagt mindre klodset end de lige ser ud, og end Sorels støvler ellers kan være, og farven er jeg også super glad ved, da den er lidt mere diskret end den klassisk model.
    Modellen hedder Sorel 1964 Pac, Reserve og kan købes her:
    http://lystfiskeren.com/cms/modules/shop/public_product_view.php?slang=1&id=500 :)

    SvarSlet
  4. Hehe derhjemme er det mig, der er dansetrolden/musen ;-) men min kæreste er nu også let at lokke :-)

    Hjælp hvor er det koldt i dag - kunne være at man alligevel skulle investere i et par varme vinterstøvler :-)

    SvarSlet
  5. Hehe ja jeg kan nu også danse igennem, men det er dejligt med en mand som virkelig forstår at svinge bentøjet på et dansegulv :)

    Jeg kan varmt anbefale vinterstøvler i det kolde vejr. Har du forresten modtaget alle dine Asos godter? :)

    SvarSlet
  6. Bestemt

    ASOS pakken kom til mit arbejde og det var næsten pinligt, så meget der var, men jeg er omgivet af kvindelige kollegaer, der var meget nysgerrig, så det endte med at blive et mindre show ;-)

    Men det var alt sammen helt vildt fint og meget brugbart, og når jeg har kappen på, så ligner jeg en fin blanding af en SAS-stewardesse og Mary Poppins :-)

    Så er det jo bare med at gå i gang med at lave en ny Asos-liste ;-)

    SvarSlet
  7. Det lyder godt nok dejligt, med show og det hele på jobbet. Uhhh jeg tror også snart at jeg må få fingrene i sådan en kappe sag, for de er jo altså meget fine :)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails