My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

tirsdag den 8. februar 2011

Budget boots

Som jeg har skrevet om før, så mangler jeg virkelig et par lave sorte støvler, og jeg har længst efter mange dyre af slagsen.
Men budgettet er ikke liige til et par Acne Pistol Støvler (de skal nok blive mine en dag), så derfor har jeg været på udkig efter et par der kan fylde det tomrum ud som Acne støvlerne uværligt danner.

I dag faldt jeg så over disse fine af slagsen fra Bianco. Jeg har kun set dem på nettet, men ud fra hvad jeg kan se er de lige det jeg har ledt efter.

Skoen er ikke en kopi af Acne støvlen hvilket jeg synes er super vigtigt, men er stadig en model som er lige så klassisk.
En lækker læderstøvle, i fin pasform og med en hæl der både kan bruges på kontoret eller på bodega - det kan man da ikke klage over, må afsted en af dagene og få kigget nærmere på dem i levende live.


Hvad siger I, kan I lide støvlen? Og hvilke modeller drømmer I om (jeg vil gerne inspireres)? 

I long for a pair of Acne Pistol boots, but since they are a bit to pricy for me, I have been looking for a replacement for my wardrobe, and I think I found them -  these budget friendly boots from Bianco. The boot is very classic, and in real leather - and best of all not a total ripoff of the Acne boot.   

 Frk. N

3 kommentarer:

  1. De ser faktisk rigtig lækre ud - hvis du ser dem i "real life" må du gerne lige komme med en update om de er noget værd eller ej (og prisen) :)

    hilsen Maja

    SvarSlet
  2. Det skal jeg gøre Maja (prisen har jeg nede, 400 bobs, det er jo lige til at overskue;) )

    SvarSlet
  3. De er meget pæne og passer jo til det hele. God pris også. Synes du skal købe dem, hehe :-)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails