My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

søndag den 20. februar 2011

Home sweet home

Som den opmærksomme læser måske har observeret, flyttede jeg i starten af januar. Jeg har ikke skrevet så meget om det, fordi flytningen skyldes, at min kæreste (nu ex) og jeg ikke længere er sammen. Det er jo i sig selv aldrig let, men når man oven i købet skal til at finde et nyt sted at bo, flytte alle tingene og så indrettet sig på ny er det altså lidt af en opgave - derfor radiotavshed fra min side. 

Nu er jeg efterhånden ved at være på plads, og jeg synes faktisk, at jeg har fået det rigtig hyggeligt. Der er godt nok stadig en del praktiske foranstaltninger, der ikke er helt på plads, men det kommer, og der er jo ikke andet at gøre end at hygge sig med det. 

Her kommer en lille fotomontage af mit lille nye hjem; Tøset, småt og fyldt med billeder og bøger.   



My small new home - just wonderful, cosy and all mine! 




Frk. L

7 kommentarer:

  1. Ååååh hvor bor du fint :) Jeg skal da helt sikkert ha' fyldt min lejlighed med fine billederammer i samme stil! Det ser mega hyggeligt ud.

    SvarSlet
  2. Tusind tak for de søde ord - jeg synes også det giver en rigtig hyggelig og hjemlig stemning :)

    SvarSlet
  3. Hvor ser det hyggeligt ud, og dejligt at have noget som bare er ens eget:-)

    SvarSlet
  4. Åh, jeg vidste slet ikke, at det hang sådan sammen. Men det gælder jo om at få det bedste ud af det hele, og det virker det bestemt til, at du gør :-) Det er jo ikke mindst dejligt at kunne indrette efter egne behov og på egne præmisser. Det ser bestemt hyggeligt ud, og jeg kan li', hvad jeg ser. Vis gerne mere ;-) Jeg er i øvrigt vild med dit skrivebord. Jeg savner mit ungpige smikebord i samme stil.. :-)

    SvarSlet
  5. Til lykke med dit nye hjem, der ser vildt hyggeligt ud!

    SvarSlet
  6. Hvem har lavet den fine røde ugle ?

    Tillykke med det fine hjem og dejligt du er på plads igen :-)

    SvarSlet
  7. Tusind tak for alle jeres søde kommentarer. Der mangler stadig lidt praktisk, men ellers er jeg rigtig glad for mit lille hjem.

    Skrivebordet har faktisk været døm ude i nogle år (det er åbenbart ikke så maskulint at have stående), men det er hyggeligt at have det fremme igen.

    Den røde ugle er købt på et marked på Mauer Platz i Berlin, og er fra CHRISSE KUNST COMICS (http://www.chrissekunst.de/) - jeg faldt pladask for kontrasten og komikken i billedet ;)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails