My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

søndag den 13. februar 2011

Romance?

I morgen er det jo som bekendt Valentines day og jeg har i min tømmermandståge måtte konstatere at TV2 er gået all in, og fejre det med det helt store "romantiske" setup med kærlighedstv hele dagen.

Det får mig dog til at overveje hvad romantik egentlig er - for helt ærligt så er TV2's koncept noget nær det der er aller længst væk fra hvad der er romantisk i min verden - men hvad er det så?

For mig er romantik nok lige det tidspunkt hvor ens kæreste viser at han er totalt vild med en, uanset hvor besværlig og tøset og dum og særdeles urimelig man er i det givende øjeblik.
Romantik er når ens kæreste holder ens hestehale, når man hænger ud over sengekanten og har roskilde syge eller har fået lidt for meget rødvin en lørdag aften.
Romantik er når ens kæreste sludre og griner med ens veninder fordi han rent faktisk gerne vil.
Romantik er hjemmelavede kødsovs, der venter når man kommer hjem fra arbejde klokken alt for sent om aftenen.
Romantik er når Fred i Breakfast at Tiffany's fanger Holly i gyden og kysser dette lille kropumulige menneske i regnen.

Se det er romantik i min verden. Hvad siger I? er det bare mig der er kynisk og slet ikke forstår noget?



Romance - What is it? For me it is nothing like the things we see at Valentines Day - for me romance is when Fred in Breakfast at Tiffany's kisses Holly in the rain or when a guy takes care of you when you had a little to much red wine on a Saturday night, that is romantic.


Frk. N

2 kommentarer:

  1. SÅ sandt! Hvem der bare havde sådan en kæreste... ;)

    SvarSlet
  2. Haha ja:) jeg vil sige at min han klare det meget udemærket... meeeen alle mænd kunne nok lære lidt af Fred;)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails