My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

lørdag den 12. februar 2011

Winter once again

Bedst som man gik og troede at foråret var over os, med dets små pippende fugle, erantis og solrige dage, ja så varsler metrologerne at den kommende uge bliver både kold og blæsende, øv altså...

Nå men intet er dog så skidt at det ikke er godt for noget, og nu vil jeg derfor gribe muligheden og vise jer min vinterstøvler.

Som nogen af jeg måske husker så bestilte jeg i starten af året et par støvler på nettet, efter have været byen rundt uden held med at finde netop de støvler jeg så mig selv i resten af vinteren. Da støvlerne endelig kom blev, det dog mildere i vejret og jeg glemte straks at vise dem frem, men nu får i dem alligevel at se.



Støvlerne er fra Sorel, men er en special edition hvor der kun er lavet 1200 par af lige denne type, hvilket passer godt til mit kræsne skohjerte -  derfor var de dog også noget dyre end deres almindelige modeller, og selvom jeg fandt dem på nettet måtte, jeg af med noget en sum, men så regner jeg dog også med at kunne bruge dem mange år frem efter.

I finally found a chance to show you guys my winter boots, now that the weather seems to have decided to become cold an snowy once again. 


Frk. N

2 kommentarer:

  1. Jeg har også en Sorel model, og selvom jeg så gerne snart vil gå i noget andet fodtøj, så er jeg nu alligevel glad for at jeg har dem når vejret er så koldt!

    SvarSlet
  2. Lige præcis, glæder mig dog meget til at kunne gå i støvletter og ballerinaer, og alt muligt andet forårsagtigt... øj det handler meget om sko for tiden hehe :)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails