My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

tirsdag den 22. februar 2011

TABLEAUX

Da jeg forleden var på vej på biblioteket, gik jeg forbi Stine Kærn Simonsens lille hyggelige indretningsbutik TABLEAUX på Dag Hammarskjölds Allé 33 på Østerbro. Jeg har kigget i vinduet flere gange - og især beundret de utrolig smukke malerier i butikken. Da jeg alligevel have lidt ekstra tid, kiggede jeg ind, og blev kun endnu mere vild med de smukke malerier og tegninger - som Stine selv står bag. 

Nu er i hvert fald én tegning og ét maleri kommet på ønskelisten, og selvom der desværre ikke er så mange, der giver mig gaver i dén prisklasse, så synes jeg faktisk, at de er meget rimelige med priser fra ca. 3.000,- for malerier (lige nu kan man endda være heldig at finde et til -40%) og 1.500,- for en indrammet tegning. 

Lige gyldigt om du går i investeringstanker, eller bare vil inspireres kan et smut forbi TABLEAUX absolut anbefales.







Stop by the beautiful and inspiring interior decoration store TABLEAUX at Dag Hammarskjölds Allé 33 in Østerbro - I especially like the gorgeous paintings and drawings by Stine Kærn Simonsen



Frk. L



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails