My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

torsdag den 24. februar 2011

A wardrobe classic


Jeg har luret på denne fine top fra Nué i et stykke tid og nu da den er på udsalg er jeg endnu mere fristet til at slå mine små klør i den. Nedsat fra fra 700 til 420 kr. blev denne chiffon bluse pludselig noget mere inde for rækkevide.

Toppen er utrolig klassisk - jeg ville bruge den med smalle sorte jeans og stilletter, eller med en nederdel og lange støvler.

Hvad siger I, skal denne skønhed flytte ind i min garderobe?

I am think about investing in this top to make my wardrobe more classic, what do you guys say, should I buy it?

Frk. N

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails