My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

fredag den 11. februar 2011

Legendary art

Jeg har et fuldstændig fantastisk (nogle ville nok sige fanatisk) forhold til James Dean - I min verden er han den perfekt mand; ung, charmerende, gavtyve-agtig og bare utroligt mandet (et meget brugt tillægsord hos mig).

Derfor drømmer jeg mig i disse dage til Berlin og en tur på Museum The Kennedys for at se deres  udstilling om dette legendariske stykke mandfolk - en fotoudstilling der viser hans korte men fascinerende liv.

James Dean døde jo tragisk i 1955 i en bilulykke, men efterlod sig et eftermæle som gør ham til et stadigt distinkt sex symbol.

Hvis I er I Berlin lige netop nu, så håber jeg at I tager et smut forbi museet på Pariser Platz 4 A / 10117 Berlin - jeg modtager gerne rapporter på udstillingens kvalitet og udformning.


Kilde: http://coutequecoute.blogspot.com

Er jeg forresten den eneste der synes at James Franco er en reinkarnation af James Dean?

I would love to see the exhibit about the legendary James Dean in Berlin - I absolutely adore him and his amazingly hansom charm. 

Frk. N

4 kommentarer:

  1. Det lyder godt, det kan være man skal en smut forbi udstillingen næste weekend så! :)

    SvarSlet
  2. Jeg vil da helt klart forbi udstillingen hvis jeg skal til Berlin her det næste stykke tid.

    SvarSlet
  3. True love lasts a lifetime!

    SvarSlet
  4. Beinglorious og Marianne det må I endelig gøre og meld tilbage;) ville virkelig gerne selv se den udstilling,,,, mums altså...

    Sus du har så evigt ret:)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails