My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

søndag den 27. februar 2011

Sunday details

Jeg har et ambivalent forhold til søndag. Det er jo weekend og fridag hvilket betyder god tid til morgenmad og hygge, men samtidig er det bare også lig med dårlig samvittighed over lidt for lidt læsning eller måske tømmermændståge som jeg tit synes også gør mig lidt deprimeret.

Har nu haft en stille weekend, med frokost hos kærestens familie og musical med Frk. Ls familie i går, og nu er jeg så blevet fanget søndags sysler og stilhed, roligt og gråt - både dejligt og melankolsk på samme tid.

Her lidt søndagsdetaljer fra hulen på første.

Gaver fra min kære veninde A - importeret direkte fra London 


Blomster fra Dansetrolden - han kunne ikke huske hvilken slags jeg bedste kunne lide, så fik to buketter 

Jeg har samlet på hunde siden jeg var barn og her er mit ynglings eksemplar - arvestykke fra min farmor i selskab med krydderurter 

Et pragteksemplar af en mand 

Til den søde tand - hjemmebagte Madeleine kager  

Varme sager

 Myntete i royalt selskab 

Sunday details from my little home. 

Frk. N

4 kommentarer:

  1. Sådan har jeg det også tit om søndagen. Det ser nu godt ud...

    SvarSlet
  2. Mit søndagsdilemmaet kredser sig altid om de samme spørgsmål. Weekenden er snart slut og hvad fik man ud af den? fik man hygget nok, danset nok, set de mennesker man holder af, haft nok alenetid? Det er også altid mit dilemma....

    SvarSlet
  3. Tak for kommentarerne:) Ja søndag er en spøjs dag, så det er rart at man ved at andre deler de samme følelser som en selv- vil fremover sende jer kære læsere en lille tanke når jeg rammes af søndagsmode :)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails