My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

mandag den 24. januar 2011

Traveling in style

Jeg går i rejsedrømme for tiden. Vil så gerne væk fra kedelige, grå Danmark - bare et lille smut snart.
Dansetrolden og jeg har talt om en tur til Paris i løbet af foråret, så jeg tager meget gerne imod tips om gode (billige) hoteller med mere i den næste tid, hvis I har sådan?

Hvis jeg skulle rejse i morgen så ville jeg gerne pakke kufferten med følgende ting.

Den smukke skjorte fra Gina Tricot så jeg hos Miss Jeanett i går, og jeg er helt forelsket i den. Den passer perfekt til sorte smalle busker og små ballerinaer på en tur i Paris' gader.

Rejsekittet fra Kiehl's er godt at have i håndbagagen på flyveren, når den bare står på weekendtur. Jeg er jo helt tosset med det amerikanske mærke og til en pris på 135 kr. kan det jo fint svare sig at vælge rejseversionen, i stedet for at stå og fedte rundt med cremer fra den store tube til små rejseflasker selv.

Sidst er jeg helt forelsket i toilettasken fra Louis Vuitton. Normalt er jeg slet ikke til logoer, men denne taske er så fin og klassisk, og dufter bare af luksus og klasse. Men den ligger dog nok uden for mit studinebudget - men drømme må man vel ;)?

Hvad siger I, har I rejsedrømme og gode rejsetips som I kunne tænke jer at dele?

Photobucket


If I should pack my bags and leave for Paris tomorrow, I would love to pack these amazing things.


Frk. N

7 kommentarer:

  1. Hotel Mama Shelter kan anbefales:-)

    SvarSlet
  2. Jeg overvejer også at tage et smut til Paris med kæresten, men det skal ikke koste kassen ;-) Så det er altid godt med gode råd og idéer..

    Skjorten fra GT er fantastisk! Så den på Købmagergade forleden, men prøvede den ikke og jeg ærgrer mig SÅ meget! :-(

    SvarSlet
  3. Jeg vil også så gerne væk et smut - og gerne til Paris :-) Var der en enkelt dag på bil-ferie for mange år siden, så har desværre ikke de store tips. Skjorten er godt nok også flot. Både i denne farve men også i den blå :-)

    SvarSlet
  4. Hotel Opera Frochot i Paris kan varmt anbefales. :)

    SvarSlet
  5. Ihh hvor er det dejligt med alle de anbefallinger, kom endelig med flere;)

    Også rart at se at så mange er vilde med skjorten, godt at den findes i så mange farver så hele bloggerland ikke kommer til at gå helt ens klædt:)

    SvarSlet
  6. Jeg har lavet en hel masse indlæg omkring Paris, hvor jeg var til nytår. Måske du kan få lidt inspiration der. :)

    SvarSlet
  7. Perfekt det vil jeg absolut kigge igennem, tak for tippet;)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails