My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

fredag den 14. januar 2011

Parisisk charme

Jeg ved godt, at Amelie langt fra er en ny film, men den er simpelthen så charmerende - og kan efter min mening altid tåle at blive set igen. Men det er ikke kun filmen, der er fyldt med skøn parisisk charme. Jeg har for nylig fået soundtracket foræret, og det er simpelthen fyldt med den mest vidunderlige blanding af klassisk fransk charme, pariserstemning og underfundige toner. Guilty er en af mine personlige favoritter, og resten af soundtracket kan også varmt anbefales! 




The Amelie soundtrack is absolutely wonderful and loaded with classic french charm!


Frk. L

4 kommentarer:

  1. Enig-enig-enig. Et andet skønt soundtrack, der virkelig fanger filmens ånd, og byen, handlingen udspiller sig i, er Vicky Christina Barcelona :)

    SvarSlet
  2. Det tror jeg da, at jeg skal have fat på - tak for tippet! Personligt kan jeg også anbefale soundtracket til An Education og Juno :)

    SvarSlet
  3. Du siger noget - An Education, selvfølgelig! Juno soundtracket spreder tit smil herhjemme :)

    SvarSlet
  4. An Education er rigtig god - og vil jeg faktisk også lige anbefale soundtracket til A Single Man - det er simpelthen fantastisk :)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails