My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

fredag den 7. januar 2011

Oh wonderful sale

Selvom jeg på ingen måde kan retfærdiggøre at tilføje bare ét eneste udsalgsitem til min gardarobe lige nu, kan jeg alligevel ikke helt lade være med at drømme. Efter jeg er flyttet, er der ryddet voldsomt ud i tingene, og planen er, at jeg fra nu af kører en strikt politik om, at hver gang noget nyt kommer ind, er der noget andet, der skal ud. Hvor længe jeg kan holde mig til den idé er uvist (sandsynligheden taler desværre ikke til mit forsvar), men foreløbig holder jeg ud.

Hvis det nu alligevel var, har jeg nogle få dyre, men meget, meget lækre items i kikkerten:




















Frk. L

2 kommentarer:

  1. Haha, det har jeg sagt mange gange også, men det holder ikke helt, det bliver hellere storoprydning en gang iblandt:-)

    SvarSlet
  2. Du har nok desværre ret :( Jeg er allerede begyndt at overveje den sorte blazer alvorligt - den er simpelthen bare SÅ smuk!

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails