My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

mandag den 17. januar 2011

coatpeople

Jeg ved godt, at jeg lige har proklameret, at jeg for fremtiden ikke må investere uden, at noget andet i skabet ryger ud. Men nu har jeg jo ryddet grundigt op, så jeg synes faktisk, at jeg (i nogen grad) kan retfærdiggøre at investere i noget nyt. Især når det nu er et udsalgsfund, som oven i købet er perfekt til foråret.

Jeg har en svaghed for kapper, og denne fra coatpeople er ret anderledes, end dem jeg allerede har (endnu et godt argument for at investere ik?). Den er længere, og så er den ternet, men stadig underspillet og enkel - I absolutely love it! Nu skal jeg bare have pakket mig ind i en stor sweater + læderjakke, og så kan den sagtens komme i brug med det samme.    

Er der andre derude der har gjort nogle godt udsalgsfund?







I just bought this classic and cape by coatpeople and I absolutely love it!



Frk. L

3 kommentarer:

  1. Den er fed, den må du gerne købe ;-)

    SvarSlet
  2. Jeg er altså også helt vild med den! Tak for de søde kommentarer :)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails