My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

mandag den 27. september 2010

Bottega Veneta Spring 2011 at Milan Fashion Week

Jeg er vild med Bottega Venetas altid enkle og underspillede luksus. Priserne er ret langt fra mit SU-budget, men man har vel lov til at drømme om den ultimative luksus i det skønneste og blødeste flettede læder... jeg MÅ simpelthen eje sådan en taske en dag! Efter et hurtigt blik på min konto kan jeg desværre (ikke overraskende) konkludere, at en investerting har lange udsigter...

Her er nogle af mine favoritter fra spring 2011:







Some day I would love to own the ultimate luxury - a classic and understated Bottega Veneta bag in the softest and most exquisite braid leather. Realistically it is not going to be within the nearest future, but one can only dream...! Here are my favorites from the spring 2011 collection showed at the Milan Fashion Week. 



Frk. L     



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails