My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

tirsdag den 21. september 2010

On the lookout for great basics

Jeg ved, at der er et gavekort til Magasin på vej i min retning, og da sådan et jo ikke har godt af bare at ligge og blive gammelt, går jeg og overvejer, hvad jeg skal investere i. Jeg er ikke helt sikker på at Magasin har American Vintage, men de har i hvert fald et stort udvalg af Designers Remix. Jeg er ret vild med deres AW10 kollektion; de mange fine mønstre (jeg har en forkærlighed for de smukke, afdæmpede mønstre, som denne sæson er fuld af) og anvendelige styles.  





















I'm wondering what to use my gift certificate for - and I really like quite a few items from Designers Remix' AW10 collection.






Frk. L

2 kommentarer:

  1. Rigtig lækre ting!

    :)
    http://so-this-season.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Ja de er rigtig fine ik :) Budgettet rækker desværre ikke til det hele, men jeg skal helt sikker have fingre i minimum én af tingene!

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails