My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

fredag den 10. september 2010

The most beautiful prints

Jeg er normalt meget glad for min sorte og enkle stil, men jeg må nok indrømme, at jeg har forelsket mig hovedkulds i de smukke mønstre, som A/W10 er fyldt af. Farverne er stadig enkle og afdæmpede, og samtidig giver de virkelig noget til et outfit. Mønstrene er naturligvis altid smukke til ensfarvede jeans/jakker/strømper, men jeg er også ret vild med at sammensætte de vilde mønstre med enkle striber. 

Efteråret er fyldt med masser af smukke mønstre i mange forskellige prisklasser, så det er bare om at finde det aller smukkeste mønster derude. 





















Normally I'm a big fan of plain black, but this fall there are so many beautiful prints in the most delicious and played down colors. All you have to do is pick one ;)



Frk. L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails