My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

lørdag den 18. september 2010

Outfit from last week

Dette outfit er godt nok fra sidste uge, men jeg har skrantet en del i denne uge (damn you flu!), og har derfor ikke haft det store behov for at posere foran et kamera. Til gengæld har lejligheden fået en ordentlig tur - med stor hjælp fra fra kæreste + utrolig handy svoger (hvem der bare havde sådan en til daglig, til at ordne alle de praktiske ting, som jeg nok må indrømme ikke er min stærkeste side). Jeg er ikke særlig god til bare at ligge og kukkelure i sengen, så det er meget godt at have et projekt at gå i gang med.

Hav en fantastisk lørdag derude! Jeg vil gå tilbage til malerbøtterne og værktøjet... (i knap så fikst outfit).


Ballerinaer fra Pretty Ballerinas, strømper fra H&M, lædernederdel fra Mads Nørgaard, t-shirt fra Only og bælte fra Selected Femme. 



This outfit is from last week because I've spend most of this week with the flu (and therefore didn't feel like posing in front of a camera). Damn you stupid flu!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails