My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

onsdag den 8. september 2010

I want, I want, I want

Der er nok ikke så meget at sige - jeg må bare erkende det, som alderen trækker mig op, så trækker tyngdekraften mig ned. Det er jo sagt 1000 gange før og ja, jeg tilslutter mig såmænd også bare udsagnet.

Men nu har Reebok fundet løsningen! Eller det vælger jeg - som ægte barn af min consumer tid - at tro på. Reebok lancer nemlig i disse dage deres intet mindre end geniale sko (det er i hvertfald næsten det de lover) Reebok Easytone.

Skoen som er baseret på balanceboldsteknologi  (I ved den som en "nøgen" Peter Frödin ruller rundt på i sin rolle som afspændingsterapeut i TeleDanmark reklamerne) og lover dig, at du meget simpelt ved at iføre dig de fantastisk sko, kan få noget nær den perfekte cul, som det hedder på fransk.

Jeg har jo lidt en kærlighed til sko og det involverer, i modsætning til mange andre skofetichister, også sneakers, så at blive lovet at jeg i mine hvideste sneaks kan stramme min popo så gevaldigt op, at den slet ikke ligner en, der sidder foran en skærm i 6 - 8 timer i døgnet, det er jo intet mindre end et mirakel!

Skoen findes i et utal af modelvariationer og farver, men det er nok primært de to nedenstående som jeg synes bedste om. Prisen har jeg lidt svært ved at gennemskue men mellem 700  og 1000 kr. for et par, er det jeg kan sjusse mig frem til.






Der findes også andre sko, som før har lovet sagligheder som en rund hiney og flotte ben, men de er efter min mening så grimme at jeg hellere vil have hængerøv og stolpeben end at gå med dem. 
Her tænker jeg f.eks. på mbt skoen som efter min mening ligner noget gamle damer med vand i benene ifører sig. Den tykke sål og bådformede sål er bare helt forkert.

Derfor kommer Reeboks version som sendt fra himlen. Jeg kunne trave rundt i dem hele vinteren med drømmen om, at jeg til næste sommer har en rumpet der er alle pengene værd. 

I want these shoes, they promise a hiney so marvels that it is almost to good to be true. Reebok has captured me as a consumer with their promising commercials, and especially the two models shown above would fit my shoe - loving hearts longing very well.       



Frk. N

P.S. Læg lige mærke til hvor mange fine ord jeg kender for numse!

5 kommentarer:

  1. Let me know, når du bestiller! Jeg vil gerne ha' et par med <3

    SvarSlet
  2. Me too! Jeg vil også have sådan en numse!

    SvarSlet
  3. Vil gerne vide om de virker:) Så vil jeg også bestille et par!

    SvarSlet
  4. Skal nok give dig en heads up, i følge Frk. L så skulle de have en vis effekt;)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails