My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

torsdag den 16. september 2010

Sailor ohoj

Dette outfit er fra i fredags. Jeg er blevet inspireret af alle de lækre sailors, som har fyldt København de sidste par uger. Må jo nok indrømme, at begge frøknerne har en svaghed for mænd i uniform, så det ville da ikke gøre noget, hvis man fik selskab af en af de søde sailors fra den kilometer lange catwalk for et par uger siden.


Ballerinaer fra Pretty Ballerinas, jeans fra Won Hundred, t-shirt fra H&M, strikjakke fra Ralph Lauren.




Den bedste af dem alle: Otto Brandenburg - Når en Sailor Går i Land



My outfit this friday - inspired by all the cute sailors that have been in Copenhagen for the fleets 500 year anniversary. 


Frk. L

4 kommentarer:

  1. Det er et rigtig fint sailor sæt :-) Jeg er helt vild med din cardigan. Det er altså også en virkelig fed lejlighed :-)

    SvarSlet
  2. Tusind tak for den søde kommentar ;) Jeg er også rigtig glad for jakken, som er et fund fra et Ralph Lauren outlet i Californien. Og med hensyn til lejligheden så er jeg også rigtig glad for den. Det er godt nok min kærestes, som jeg har indtaget, men det er en virkelig skøn og lys lejlighed (som jeg btw. har brugt hele dagen på at male og være håndværker wanna be i).

    SvarSlet
  3. Velbekommen :-) Uh, jeg må til Californien, hehe :-) Okay, så må han være en meget glad kæreste, når du sådan kræsser om lejligheden :-)

    SvarSlet
  4. Ha ha, ja - men han får også lov til at tage det tunge slæb ;)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails