My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

onsdag den 22. september 2010

She & Him

Det Amerikanske indie folkband She & Him laver musik af den helt rigtige slags, hvis du spørg mig. Bittersødt indie pop med glimt i øjet, musik man kan synge med på mens man roadtripper igennem landet, og musik som man kan danse til, mens opvasken pludselig blev meget lettere.

At bandet oven i består af de to fantastiske personligheder nemlig Zooey Deschanel og Matt Ward, ja det løfter bare pakken endnu højere op.
Med sit pigelook og misundelsesværdige charme spiller Deschanel fantastik op mod den ultra rock'n'rollede Matt Ward, som minder mig om musikkere som Nick Cave eller danske Sune Wagner i sin stil.

Når vi nu snakker om stil ja, så må jeg jo også lige sende en hyldest til Zooey Deschanels upåklagelige evne til at klæde sig på en måde som virker så naturlig og uhøjtidelig, og som stadig får mit modehjerte til at banke lidt stærkere end normalt.

She & Him kan puttes ned i den kasse, der indeholder Camera Obscura og Peter, Björn and John, som er en cdkasse, der absolut kan findes i mit hjem  - og ja jeg tror stadig på cd'en (der er ikke plads til en pladspiller lige nu, som jo ellers er toppen af poppen i min verden).

Bandet har eksisteret siden 2008, men jeg har været for langsom med at opdage dem, så min kærlighed er stadig ny og blomsterende, en blomst som aldrig må afblomstre.







I am a slow adapter these days and that is why I only just found the amazing folk indie band She & Him. I love their sound, bittersweet and lovely, and I can't stop dreaming of Zooey Dechanel's amazing sense of style and fashion that seems so natural and great. 


Frk. N

2 kommentarer:

  1. Tiktak for tippet, var ikke bekendt med dem, men hold da op, de er sweet! :)

    SvarSlet
  2. Godt at andre også opnår immediate forelskelse:)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails