My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

tirsdag den 7. september 2010

New in: Beautiful leather goods from Noir

I fredags var jeg et smut forbi Noir/Bllack Noir lagersalget, og mmm... der var simpelthen så mange lækre sager! Mine øjne faldt straks på denne smukke uniformsjakke, som er i det lækreste, bløde sort eog grå skind. Smuk, enkel og super lækker. Den har kostet en bondegård, men da det jo var lagersalg, kostede den en noget mindre bondegård ;)


Mit smukke fund med ballerinaer fra Pretty Balerinas, jeans fra Won Hundred og stribet top fra Zara (jeg er vild med striber, og skal absolut ud og have fat i nogle nye i denne sæson - go H&M - men denne er nu en gammel sag)


Efterhånden som det bliver koldere, er en poncho eller kappe perfekt til at have på over jakken. Der er nemlig ikke foer i.



Desuden fandt jeg disse smukke lædershorts - som jakken i det skønneste og blødeste mørkegrå skind. Jeg havde jo egentlig udset mig de smukke shorts fra Prim I Am, men for det første er jeg (desværre) ikke verdens mest tålmodige menneske (de kommer først i butikkerne til februar), og desuden er frk. N også vild med dem - og vores klædeskabe deler allerede en del fællesnævnere. Derudover er vi næsten samme størrelse, så måske jeg kan lokke hende til at bytte for en aften ;)


Støvler fra DKNYC (C'et er åbenbart blevet tilføjet i den nyeste kollektion), strømper fra H&M, lædershorts fra Noir, strik fra Månestråle, blazer fra Tiger, taske fra Mulberry, tørklæde fra La la Berlin og solbriller fra Burberry. 



De lækre shorts har allerede været i brug, og selvom min kæreste ikke ligefrem er vild med dem (jeg går i øjeblikket under navnet lederhosen Heidi derhjemme), så synes jeg, at de er fantastiske. 



My beautiful bargains from Noir in the most soft and exquisite leather. I have already used both, and I'm sure that I'll use them all winter!






Frk. L

2 kommentarer:

  1. Sikke nogle lækre fund :-) Rigtig fine shorts :-)

    SvarSlet
  2. Tusind tak - er simpelthen så glad for dem. De er bare så fine og lækre :) Men man kan heldigvis sagtens finde masser i samme stil, både i andre prisklasser og hvis man ikke lige havde mulighed for at smutte forbi lagersalget.

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails