My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

torsdag den 9. september 2010

Rainbow Warriors

Jeg faldt over disse fantastiske billeder fra majnummeret af VOGUE UK fra 1996. Virkelig smukke og dragende - og samtidig lidt uhyggelige ...hvad siger I derude?















Beautiful and compelling pictures - but at the same time a bit scary? Or is it just me?!






Frk. Jensen

2 kommentarer:

  1. hvor er jeres blog bare helt vildt fin, og hvor jeg dog elsker jeres 'forside'-billede! I bliver helt sikkert en del af min faste blogger-runde fra nu af :-)
    Jeg ville elske hvis i også smuttede forbi min oase her ude i bloggerland
    www.sophy.lou.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tusind tak for de søde ord - det er altid skønt, at høre, at der er nogen derude, der kan bruge det vi skriver til noget. Vi har allerede meldt os som faste læsere på din rigtig lækre blog...! Du er meget velkommen til at melde dig her også...;)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails