My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

mandag den 13. september 2010

Todays outfit - in bright late summer sun

I følge meteorologerne bliver de næste dages vejr voldsom deprimerende og gråt, og derfor har jeg besluttet at denne dags solstråler skulle foreviges i et lille outfit billede, så vi ikke glemmer at det rent faktisk har været sol og sommer.

Da jeg er helt og aldeles uden fotograf for tiden, så er billederne taget med selvudløser, derfor beklager jeg den ikke helt korrekte beskæring.


Bluse: arvestykke fra min mor, nederdel fra Monkie, strømper fra H&M og sko fra S//bar, halskæde fra Bead house. 

Billederne er taget på min minimale altan hvor jeg lige kan sidde ved siden af mit tørrestativ og kigge ned i gården. 

Since the weather forecast promises rain for the next couple of days, I though that the pictures of my outfit from today should be taken in the last sun beams from the later summer sun. 

Frk. N


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails