My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

lørdag den 4. september 2010

Just studying and enjoying the beautiful late summer weather

I går var jeg et smut forbi Noirs lagersalg, og jeg kan kun sige, at Peter Ingwersen altså har gjort det fantastisk! Selv til et lagersalg er der nogenlunde ryddeligt, tingene hænger smukt og overskueligt på bøjler, og så er der simpelthen bare SÅ mange lækre ting. Har desværre ikke budget til (eller brug for) ret meget mere tøj, men jeg kunne altså ikke dy mig, da mine øjne faldt på to fantastiske kub!

Jeg skal nok få taget billeder, men i dag står den desværre på intensiv læsning (studiet er jo begyndt igen, og jeps - jeg er allerede bagud), og forhåbentlig en dejlig tur i det smukkevejr + en lækker kop kaffe på Coffeelicious.

I aften skal jeg sige farvel til en kær veninden, som har fundet kærligheden i det store udland. Heldigvis er den udvalgte en fantastisk fyr, men man kommer jo alligevel til at savne smukke Anse, når hun forlader lille Danmark. Men altså bliver jeg nok nødt til, at få læst nu, hvis jeg skal kunne retfærdiggøre at tage afsted i aften.

Outfittet er fra i går med ballerinaer fra Pretty Ballarinas, strømper fra Falke, nederdel fra By Zoé, body fra Pieces, blazer fra Tiger og solbriller fra Burberry.  



Today I have to spend most of my time studying and hopefully have time for a short walk in the beautiful late summer weather. I stopped by Noir's factory outlet yesterday, and I fell in love with to beautiful pieces - I'll post pictures later!


Frk. L 

2 kommentarer:

  1. Smukt outfit :-) Er rigtig vild med nederdelen.

    SvarSlet
  2. Tusind tak ;) Er faktisk også rigtig glad for den - og så kombinerer den jo to af sæsonens store tendenser, nemlig draperinger og mønster. Hvis du er interesseret ved jeg, at de stadig har en enkelt tilbage i OZ på Østerbrogade.

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails