My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

tirsdag den 15. marts 2011

Ditte Fischer Copenhagen

Lørdag d. 19. marts kan du se hvordan Ditte Fischer Copenhagen fremstiller den smukkeste keramik og smykker – og samtidig gøre et godt køb. Der sælges nemlig ud af 2.sortering og udgåede farver i Struenseegade 15A på Nørrebro mellem kl. 11 og 15. Vær opmærksom på at de kun tager imod kontanter!









Ditte er uddannet på Danmarks Designskole, og hendes design er markant med bløde, lette former i basisfarverne sort, grå og hvid. Sideløbende supplerer hun med mere vovede farver som f.eks. sart isblå, limegrøn eller stærk orange, som løfter de klassiske former og giver tingene et twist.

Men Ditte Fischer er ikke blot håndværker. Hendes smukke design har bl.a. været udstillet på Louisiana, Louvre og Museum of Modern Art. Og undertegnede kan kun være enig med de herskende kunstinstitutioner: Jeg ville i hvert fald ikke have noget imod at fylde mit hjem med de smukke designs. Foreløbig har jeg det skønne salt- og pebersæt, men jeg vil meget gerne tilføje lidt mere til samlingen indenfor den nærmeste fremtid.

Hvad siger I derude? Er I lige så vilde med Dittes' design som jeg?



Frk. L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails