My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

søndag den 27. marts 2011

Little red Corvette

På dagens søndagstur (av jeg er blevet gammel når jeg taler om søndagstur) faldt Dansetrolden og jeg over denne lille dyt - jeg er jo ikke helt dum til biler så ved godt at det ikke er en Corvette, men kom sådan til at tænke på denne Prince klassiker da vi tog billederne. 
Og som Dansetrolden sagde så kan det jo være op til læseren om det er bloggeren eller bilen som overskriften henviser til;) 

Dagens outfit stod på gode klassikere; lindex skjorten som jeg elsker, chinos fra Cheap Monday, cowboyder støvler og så ellers vinterens genganger Tiger of Sweden frakken og sjalet fra H&M, tilsat mit Moshi Moshi tørklæde og Zara laktaske. 







A walk in the Sunday sun - we found a small little car that made me think of the Prince classic Little red Corvette. 


Frk. N

2 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails