My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

lørdag den 5. marts 2011

Interior dreams

Frk. L og jeg taler ofte om hvad vi skal bruge vores første ægte voksen løn til. Jeg har ofte talt om Chanel tasker, Burberry trenchcoates og Rick Owens jakker, men lige for tiden har jeg dog bevæget mig over i de mere interiørinspirerede drømme.

For eksempel drømmer jeg om at omkranse mit spisebord (som jeg så heller ikke har endnu) med dette pragtstykke af en stol.

Eames stolen passer godt til mit retro hjerte og samtidig synes jeg, at stolen emmer af noget tidsløst, der gør den evigt gældende i det moderne hjem.

Hvad synes I der ude, hvad drømmer I om at fylde hytten med?


I would love to have this chair at my dinning table. The Eames chair is an eternal classic. 

Frk. N 
  

6 kommentarer:

  1. Det er en sindsyg fed farve! I so like this! Men jeg vil nok aldrig nogensinde få kæresten til at hoppe med på idéen om lyserøde stole i hjemmet.

    SvarSlet
  2. Rigtig fed stol med en flot farve

    SvarSlet
  3. Den er fed, men hvad koster den?

    SvarSlet
  4. Jeg er også helt tosset med farven - meeen måske ikke den helt mandevenlige slags det kan jeg godt se. En anden farve tror jeg dog godt at jeg kan få min bedre halvdel med på...

    Jeg mener at stolene koster mellem 3000 - 4000 kr. pr. styk alt efter om man er heldig eller ej ;)

    SvarSlet
  5. Uha den er fin. Den farve har jeg ikke set før. Man kan faktisk godt snige den slags farver ind i hjemmet uden at manden bliver bange og ringer til det der nye program Mand i Eget Hus. Jeg har f.eks. sneget et lille, pink bønnebord ind. Han vejede det op med nogle rå møbler og så var den fjong.

    //Betina

    SvarSlet
  6. Hej Frk. Jensen
    Hvor kan man købe de stole henne? Er nemlig MEGET interesseret :-)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails