My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

fredag den 11. marts 2011

Work, work, workkkkk

Jeg er en af de mange heldige der har reddet mig en rigtig god gammeldavs forkølelse, hvor jeg nysser og snøfter konstant, og derfor havde jeg i dag valgt at arbejde hjemme.

Efter at have spenderet morgenen i telefonen med en hjælpsom IT medarbejder (der dog ikke var til den store nytte) fik jeg endelig hul igennem til min webmail, og har derefter brugt det meste af dage her ved min lille arbejdsplads i køkkenet, hvor jeg har kunne følge med i det omskiftelige vejr og vind, mens jeg har besvaret mails, lavet præsentationer og ført meget business agtige telefonsamtaler (Dansetroldens oplevelse af mig og min telefonstemme).

Det er nu rart det der med at arbejde hjemme, for så kan man snøfte og nysse lige så tosset man vil, iført jogging tøj og knap så gromede frisure, og samtidig være knald effektiv og arbejdsagtig.

Jeg har i mens arbejdet stod på fået tyllet liter vis af vand og te (og lidt kaffe) ned og er faktisk ved at komme mig lidt over forkølelsen, så måske man lige skulle stikke næsen ud her i aften og se hvad sådan en fredag kan byde på. Hvad er jeres fredagsplaner?



Jeg vil dog lige bemærke at jeg i samtidigt med arbejdet har kunne følge lidt med i begivenhederne ud fra den store verden, og jeg må derfor også lige sende en tanke til alle de mennekser der lige nu bliver ramt af naturens store uforudsigelige uhyggelige kræfter. Pludselig føler man sig noget mere ydmyg og lille når man bare er ramt af lidt snue.

My workplace when I once in a while work at home. 
Plus a concerned but kind thought to the thousands of people out there battling nature - I feel humble compared to this.  

2 kommentarer:

  1. Snue og hals"tudser" har også præget min uge, men efter en morfar på sofaen er jeg klar til fejring af kærestens fødselsdag. Det er nemlig hans fødselsdag :-) god weekend til alle

    SvarSlet
  2. Tusind tak og rigtig god weekend til dig også Laura, og stort tillykke med kæresten, håber at I fik fejret ham med maner :)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails