My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

fredag den 25. marts 2011

coatpeople 1/59

Den opmærksomme læser husker måske, at jeg i januar forelskeder mig i den smukkeste ternede kappe fra coatpeople. Jeg har simpelthen været så glad for den (omend den har været en smule kold i vinter - men i det mindste har jeg frosset med anstand), og er i det hele taget ret vild med hele konceptet omkring coatpeople, som er fyldt med passion og faglig stolthed. Desuden lavers der maks 200 eksemplarer af hver style, og de er alle nummererede (min kappe er f.eks. nr. 1/59) - en meget tiltalende idé i en verden hvor næsten alt er masseproduceret, og man kan være sikker på, at man ikke er den eneste, der har spottet den fine armyjakke fra H&M. 







 
Frk. L

4 kommentarer:

  1. Har selv en kappe fra Coatpeople som jeg er rigtig glad for. Synes de laver nogle flotte ting og kan godt lide at det ikke er masseproduktion.

    SvarSlet
  2. Ja, det giver altså bare en følelse af, at man har noget som er lidt særligt :)

    SvarSlet
  3. Det er ikke tosset at være en ud af få med så lækkert tøj :-)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails