My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

lørdag den 19. marts 2011

Geoffrey Mac and Top model

Jeg er et af de mennesker der ikke ejer den støreste tålmodighed i verden når det gælder ting som jeg interessere mig for. Derfor er jeg også totalt up to date med den nyeste omgang Top Model der kører for 16. gang i USA, jeg følger det online da jeg simpelthen ikke kan vente på Tv3 og deres forbandede reklame pause programmer.

Jeg må krybe til korset og sige at jeg elsker Tyra Banks moraliserende prædikener for de klodsede hill billy piger, samt de mange bitch fights som programmet er fyldt med.

Konceptet har skiftet lidt form over de to sidste omgange, og har fået sig noget af et fashion twist så det er gået fra high street til high fashion. Nu kæmper modellerne ikke bare om en kampagne for supermarkeds brandet Cover Girl, nej de kæmper også om et job for ingen ringere end Italian Vogue.

Dette nye fokus har tiltrukket et vel af top designere og denne uge var det blevet tid til at Lady Gagas designer Geoffrey Mac lagde rober til ugens runway challenges.

Jeg var vildt imponeret over de fantatiske kjoler som blev vist frem i showet -  det brande og støvede farver og den tykke silke fik det til at krible i mine små mode fingre, og showets set up med de flammende håndflader var også helt fantastisk. Her er fire af mine favoritter.





My favorite looks from the Geoffrey Mac runway challenges in this weeks Top Model.  

2 kommentarer:

  1. Elsker Topmodel...hvor ser du det på nettet?

    SvarSlet
  2. Jeg ser det ofte på Youtube, selvom det er delt op i bider så kan man stadig set det i HD og så går det nok at man lige skal skifte "afsnit" hvert 10 minut :)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails