My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

torsdag den 10. marts 2011

Off to Bruxelles

I morgen forlader undertegnede igen lille, kolde Danmark - denne gang (klog af skade) foregår rejsen dog med fly. Turen går til Bruxelles, hvor jeg skal besøge min kære søster, som i øjeblikket residerer i EU hovedstaden. På trods af Skype og mail, så savner jeg altså at have søsser i nærheden, og jeg glæder mig rigtig meget til en weekend, som står i hyggens tegn: Vi skal bare nyde byen, lege turister, spise moules-frites på Chez Léon og drikke øl på Delirium Café - skønt!

Rigtig god weekend derude - I'm off to Bruxelles!





Tomorrow I'm off to Bruxelles to visit my sister and enjoy the city, have moules-frites at Chez Léon and beer at Delirium Café - absolutely wonderful!



Frk. L

6 kommentarer:

  1. Rigtig godt tur! :-) Håber det bliver fab. Kan godt forstå, du savner din søster :-) Jeg har selv en af slagsen ;-)

    SvarSlet
  2. Tusind tak - det bliver skønt at få lidt hyggetid med søsser :) Og rigtig god weekend!

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Ihh. Bruxelles er en god by at besøge søstre og venner og drikke store øl med hank :-) Alle tre ting er testet! God tur

    SvarSlet
  5. Tusind tak for de søde hilsener! Vi hygger og nyder byen i fulde drag, og solen har endda tittet lidt frem :)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails